Amandas hörna :)

Direktlänk till inlägg 1 maj 2014

Hundraåringen som klev ut från fönstret och försvann. :)

Av Amanda - 1 maj 2014 22:22

Hejsan! 


Har suttit och kollat på Hundraåringen som klev ut från fönstret och försvann. ;) Den var ett jäkligt rolig film.   

Tänkte berätta va den handlar om och så.. :)


Efter ett långt och händelserikt liv hamnar Allan Karlsson (hundraåringen) på ett ålderdomshem i tron att det blir hans slutstation. Problemet är bara att hans hälsa är fortfarande är utmärkt och dagarna blir därför alldeles för trista. När firandet av Allans hundrade födelsedag närmar sig, vilket Allan själv inte är det minsta intresserad av, tar han chansen och flyr sin tråkiga vardag. :)


Den var hur spännande som helst rekommenderar verkligen! :D


Ska kanske kolla på en till film.. ;) Länge sen ja kolla sist före Hundraåringen. ;)

Den här inlägget blir nog den sista.


//Amanda <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 10 maj 2014 15:01

Förlåt än en gång till att jag inte har bloggat.. :'(   Men jag har haft så SJUKT mycket prov denna vecka.. Speciellt nationella.. Som tur så har ja inga nationella mer.      Nationella tar så sjukt mycket kraft från mig så jag har helt enkel...

Av Amanda - 5 maj 2014 12:20

Tja! :) Bloggar i skolan just nu och först o främst så förlåt att jag inte bloggade nåt igår. Men jag hade hur mycket som helst igår.. Så jag hann tyvärr inte skriva nåt. :/ Det är rätt skrikigt i skolan just nu så har lite huvudvärk. På gympa...

Av Amanda - 2 maj 2014 23:54

Om en timme, då är dagen slut. :) Andres och hans kompis tror jag har somnat, men jag o mamma är fortfarande vakna :) Kl 01:00 då så ska ja sova oxå. ;) Katten har lekt en del med mig, han har lekt apportering :) Men aa, det här blir min sista inlä...

Av Amanda - 2 maj 2014 19:29

Äntligen!!   Nu har headern äntligen kommit upp! Ändrade lite, men det gör nog ingeting för er ;)   Kollade ett video klipp på Youtube. Här är den! :)     Moa har helt rätt det hon säger! Massor med creds till dig Moa! <3 :)    ...

Av Amanda - 2 maj 2014 18:00


Tjena!   För en stund sedan så sminkade jag mig :)  Så här blev resultatet: :)     Blev sjukt nöjd, fast de dåliga är att det är inte så bra pigment, men aja.. Ska köpa lite nya saker lite senare, kanske denna månad får se..      Andre...

Presentation


Hej alla där ute! Jag är en fjorton år tjej som bor i västerås. :) På den här bloggen kommer jag skriva om nästan allt! Till exempel om mina tankar och funderingar, om mitt liv o sånt. :)
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa på min blogg?
 Mina åsikter.
 Om mitt liv.
 Vad jag gör på dagarna.
 Allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards