Amandas hörna :)

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Amanda - 1 maj 2014 22:22

Hejsan! 


Har suttit och kollat på Hundraåringen som klev ut från fönstret och försvann. ;) Den var ett jäkligt rolig film.   

Tänkte berätta va den handlar om och så.. :)


Efter ett långt och händelserikt liv hamnar Allan Karlsson (hundraåringen) på ett ålderdomshem i tron att det blir hans slutstation. Problemet är bara att hans hälsa är fortfarande är utmärkt och dagarna blir därför alldeles för trista. När firandet av Allans hundrade födelsedag närmar sig, vilket Allan själv inte är det minsta intresserad av, tar han chansen och flyr sin tråkiga vardag. :)


Den var hur spännande som helst rekommenderar verkligen! :D


Ska kanske kolla på en till film.. ;) Länge sen ja kolla sist före Hundraåringen. ;)

Den här inlägget blir nog den sista.


//Amanda <3

Av Amanda - 1 maj 2014 17:08

Hej igen. :)
Jag har ju gjort ett inlägg precis nu.. Men jag upptäckte nu på min header längst ner att jag har skrivit fel på min instagramkonto.. Mitt instagramkonto är beliebern13
Ska ändra headern imorgon tror ja..
Så ni vet, ja har skrivit fel på mitt instagramnamn.
Min insta: beliebern13

//Amanda <3

Av Amanda - 1 maj 2014 17:02

Hej!
(Bloggar just nu från iPaden).
Förlåt att ja inte har bloggat på hur länge som helst, men har haft mycket i skolan.. Och så har det hänt en sak som jag tycker det är lite jobbigt att prata om, men vi är i alla fall BFF's nu. :) <3 Brorsan har en kompis här hemma just nu.. Igår var det Valborg, jag var där med mamma, brorsan och mammas kompis. Det värsta var att det SNÖADE... Men som tur är så har det smält bort i morse. ;)
Jag kom hem från igår kväll kl 23:50 typ och ja var sjukt trött, somnade till och med i bilen, och hade musik i lurarna.. Haha :D
Brukar inte somna så tidigt, men ja vaknade rätt tidigt, så det var nog därför. ;)
Katten har varit ute o solat på balkongen, ett litet tag, sen tyckte han att det var för varmt eller så tyckte han att det var för skrikiga barn ute på gården.. Vem vet, bara han som vet.. Haha ;)
Nu har jag i alla fall fått blogglusten tillbaka. Det är bra för jag älskar att skriva och fantasiera. :)
Gud vad dagen har rusat fram, kan vara för att jag vaknade typ 11:58. ;)
Men nu fick ni i alla fall veta att jag inte har slutat blogga, och att ja lever! ;)

Bloggar senare på eftermiddagen. :)

//Amanda <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla där ute! Jag är en fjorton år tjej som bor i västerås. :) På den här bloggen kommer jag skriva om nästan allt! Till exempel om mina tankar och funderingar, om mitt liv o sånt. :)
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa på min blogg?
 Mina åsikter.
 Om mitt liv.
 Vad jag gör på dagarna.
 Allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards