Amandas hörna :)

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Amanda - 5 maj 2014 12:20

Tja! :)
Bloggar i skolan just nu och först o främst så förlåt att jag inte bloggade nåt igår. Men jag hade hur mycket som helst igår.. Så jag hann tyvärr inte skriva nåt. :/

Det är rätt skrikigt i skolan just nu så har lite huvudvärk.
På gympan så hade vi friidrott, så jag cyklade till friidrottshallen imorse. När vi skulle hoppa höjdhopp eller vad fan det heter. Men när jag skulle hoppa så fick jag den där metallstaven i ryggen och min höft.. Höften tog rätt så mycket skada, så jag har riktigt jävla ont... Ryggen hade jag ont en liten stund.

Så jag vet inte vad som hände med höften, bara att jag har riktigt ont.. :(
Efter gympan så cyklade jag till skolan och jag hade lite fysik som jag ska ha nationella i imorgon.. Får se hur det går.. :/

Efter NO:n så hade vi SO som jag hade vikarie i.
Har precis ätit lunch, och kl 12:40 ska jag ha svenska i 70 min..
Efter svenskan då har jag min sista lektion, det är bild. Sen slutar jag kl 15:00.

3 timmar kvar i skolan ungefär.. :)
Men nu har jag upptaderat er lite grann. :)

Skriver igen typ ikväll, för efter skolan ska jag plugga till musik-provet och engelskaprovet.

//Amanda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla där ute! Jag är en fjorton år tjej som bor i västerås. :) På den här bloggen kommer jag skriva om nästan allt! Till exempel om mina tankar och funderingar, om mitt liv o sånt. :)
Hoppas ni kommer att gilla den här bloggen. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa på min blogg?
 Mina åsikter.
 Om mitt liv.
 Vad jag gör på dagarna.
 Allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards